Wysłany: Sob 30 Paź, 2004 20:59 programowanie gier
Jeśli na tym forum jest jakiś programista gier. To może by napisał od czego zacząć, jaki jest dobry program do tworzenia gier itd. Na wszelki wypadek podam swój numer gady gadu: 3669758
moim zdaniem zacznij od gier prostych w języku niezwykle prostym ...:qbasic:...www.qbasic.com
_________________ lllwww.terroryzm.netlllserwis o terroryźmie na skalę globalną
Chcesz się poruszać po mieście? Nie wiąż się z nikim. Nie miej w życiu niczego czego nie mógłbyś porzucić w ciągu pół minuty jeżeli zacznie się robić gorąco
wal do mnie na gg to ci wyjaśnie na czym qbasic polega
4706524
_________________ lllwww.terroryzm.netlllserwis o terroryźmie na skalę globalną
Chcesz się poruszać po mieście? Nie wiąż się z nikim. Nie miej w życiu niczego czego nie mógłbyś porzucić w ciągu pół minuty jeżeli zacznie się robić gorąco
chyba nie ma strony o qbsicu po polsku, w goglach szukałem, jak nie znasz angielskiego, i nie chcesz walić do mnie na gg, to się nie nauczysz...
_________________ lllwww.terroryzm.netlllserwis o terroryźmie na skalę globalną
Chcesz się poruszać po mieście? Nie wiąż się z nikim. Nie miej w życiu niczego czego nie mógłbyś porzucić w ciągu pół minuty jeżeli zacznie się robić gorąco
Właśnie znalazłem nowy zarąbisty język: Dark Basic, jest zrobiony szczególnie do programowania gier, http://darkbasic.thegamecreators.com pełna wersja 20 pln kosztuje
_________________ lllwww.terroryzm.netlllserwis o terroryźmie na skalę globalną
Chcesz się poruszać po mieście? Nie wiąż się z nikim. Nie miej w życiu niczego czego nie mógłbyś porzucić w ciągu pół minuty jeżeli zacznie się robić gorąco
inspektor_nr4 -Usunięty- Gość
Wysłany: Wto 01 Lut, 2005 14:57
Nitemare napisał/a:
Właśnie znalazłem nowy zarąbisty język: Dark Basic, jest zrobiony szczególnie do programowania gier, http://darkbasic.thegamecreators.com pełna wersja 20 pln kosztuje
Basic jest językiem prostym ale zarazem prymitywnym i przestarzałym (ma już 25 lat). Dark Basic jest to kreator do tworzenia prostych gierek według gotowych szablonów w zwykłym Basicu. Nie korzysta on ze sprzętowej akceleracji 3D, dlatego szybkość takich gier jest niewielka. Wszystkie współczesne gry powstają zazwyczaj w C++ i od tego języka najlepiej zaczynać naukę. Dlaczego tak uważam, otóż "przesiadka" z Basica lub TurboPascala na język C jest bardzo trudna i wszystkiego trzeba sie uczyć od początku.
mylisz się za pomocą Dark Basica możesz stworzyć grę w pełni 3d, kup sobie a zobaczysz
za pomocą szablonów???? chyba cię mocno jebnęło, piszesz własne programy i gry w Dark Basicu mają bezpośredni dostęp do bibliotek DirectX 8.1 mam db więc wiem i widziałem jakie gry są w nim stworzone, np strzelanka bardzo podobna do cs
_________________ lllwww.terroryzm.netlllserwis o terroryźmie na skalę globalną
Chcesz się poruszać po mieście? Nie wiąż się z nikim. Nie miej w życiu niczego czego nie mógłbyś porzucić w ciągu pół minuty jeżeli zacznie się robić gorąco
jak chcesz się licytować ze mną na łacinę to zrób to na gg i wtedy zobaczymy komu się j* mój numer: 8097278
Nitemare napisał/a:
piszesz własne programy i gry w Dark Basicu mają bezpośredni dostęp do bibliotek DirectX 8.1 mam db więc wiem i widziałem jakie gry są w nim stworzone, np strzelanka bardzo podobna do cs
No to widać duży postęp, bo sam kiedys tego programu używałem i o obsłudze DirectX 8.1 nie było mowy, a programik był bardziej lamerski od TGF. Skoro jest DirectX 8.1 to ciekawe czy obsługa shaderów jest i na jakiej zasadzie działa. w samym basicu się shaderów nie da programować, od tego jest asembler.
w kazdym jezku mozna napisac gre tylko trza sie wysilic
Można nie odkopywać stosunkowo starych tematów tylko trza się wysilić żeby spojrzeć na datę ;]
_________________ Wiesz co nas łączy... Ta historia, która nigdy się nie kończy...
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Everything is over but Trance Music is still alive
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach