Ja w podstwawówce miałam tak jak Agnieszka 34/40
Życze powodzenia wszystkim uczniom klas trzecich gimazjum na jutzrjszym teście!<tylko nie dziękujecie>. Boicie się jutrzejszego testu, czy uważacie, że będzie łatwiejszy (jutro jest test matematyczno-fizyczny?)??
ojj bedzie strasznie (w sumie to sie nie boje bo nie ma czego ale troszke mi sie udziela strach innych i zaczynam sie schizowac.. lol) no a jezeli bedzie tak samo jak humanistyczny ze trudniejszy od probnego to bedzie lipa..
Dzisiejsza GW publikuje rozwiązania wczorajszego testu:
napisał/a:
Pytania zamknięte
1. B
2. D
3. A
4. D
5. A
6. B
7. D
8. B
9. B
10. D
11. C
12. D
13. C
14. A
15. C
16. B
17. C
18. A
19. A
20. C
Pytania otwarte
21. np. przytoczenie wypowiedzi ojca;
22. np. nauczyciela, przewodnika;
23. np. proste obrazowe sformułowania, odwoływanie się w opisach do doświadczeń (wyobraźni) dziecka, prosty zrozumiały dla dziecka język; zdrobnienie
24. np. zamki dawniej budowano na wzniesieniach, wzgórzach; kiedyś zamki budowano w miejscach stwarzających dogodne warunki do obrony np. na wzgórzach
25. np. widok na Bazylikę św. Piotra w Rzymie; Bazylika św. Piotra w Rzymie;
26. np. układ stroficzny (zwrotki), układ sylabiczny (regularna liczba sylab w wersie), rymy, poetyckie obrazowanie, użycie środków poetyckiego obrazowania;
27. np. rycerze i duchowni; dostojnicy świeccy i duchowni;
28. berło, kula (jabłko);
29. np. wskrzeszenia Rzymu - uniwersalnego państwa chrześcijańskiego pod berłem Ottona III, które składa się ze zjednoczonych ziem Włoch, Niemiec, Francji, Słowiańszczyzny; zjednoczenie ludów chrześcijańskich Europy pod berłem cesarza Ottona III;
30. ludy;
31. np. niewłaściwych, błędnych, krzywdzących opinii prowadzących do nietolerancji, ksenofobii, konfliktów;
32. propozycja - po jednym punkcie za: uporządkowanie wydarzeń z uwzględnieniem następstwa czasu (jedne dzień zwiedzania); zaplanowanie wycieczki do jednego, dowolnego miasta w Europie (podanie nazwy); wskazanie trzech obiektów (niekoniecznie zabytkowych); zapis w punktach;
33. propozycja:
TEMAT
1. Praca świadczy o zrozumieniu tematu (list do kolegi z zagranicy) ; (1)
2. Wybór przynajmniej jednego obiektu; (1)
3. Dokładny opis jednego obiektu; (1)
FORMA
1. Uwzględnienie adresata, nadawcy, miejsca i daty; (1)
2. Użycie formuł charakterystycznych dla listu (zwroty do adresata); (1)
3. Zastosowanie środków charakterystycznych dla stylu perswazyjnego (zachęca, nakłania); (1)
KOMPOZYCJA
1. Tekst ma kompozycję trójdzielną (z zachowaniem odpowiednich proporcji); (1)
2. Tekst jest spójny i logicznie uporządkowany; (1)
JĘZYK I STYL
1.Poprawność językowa; (3)
2. Dostosowanie stylu do sytuacji komunikacyjnej; (1)
3. Ortografia; (2)
4. Interpunkcja (1)
_________________ Zapraszam na moje nowe Forum: kolej, podróżni, Mazowsze. (adres w przycisku www)
juz pare godz wczesniej sprawdzalam w gazecie.. z zamknietych mam 20/20 z otwartych 7/10 .. mam nadzieje ze za plan i list troszke dostane.. a z matematycznych widzial ktos gdzies odpowiedzi czy trzeba do jutra czekac na gazete?
Odszedł jeden z największych Polaków
głowa Kościoła katolickiego,
autorytet moralny dla ludzi
różnych wyznań i kultur.
www.onet.pl--->wejdź i wpisz się do księgi
A więc mi wyszło w gazecie, ze z otwartych i zamkniętych mam maximum, więc tylko trzeba zobaczyć jak mi poszedł list, ale mam nadzieje, że też dobrze =]
A matematyczny chyba mi poszedł nie najlepiej,a le jak zawsze nadrobie humanistycznym... byle mieć więcej od koleżanek =]
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach