1. "GŁUCHY TELEFON" - na pewno każdy z was zna tę zabawę. Zmieńmy jednak trochę zasady gry. Usiądźcie w kółku, jedna osoba mówi na ucho drugiej osobie jakiś wyraz w języku angielskim. Ostatnia osoba mówi ten wyraz na głos- jeśli ktoś pomyli nazwę, musicie wykluczyć z gry tę osobę.
--------------------------------------------------------------------------------
2. "SPIDER AND FLIES'' - pajączek i muszki" . Do tej zabawy potrzebujemy jednej osoby, która będzie pajączkiem i kilkoro innych dzieci, które będą muszkami. SPIDER woła "FLIES ARE FLYING (muszki latają) - wtedy dzieci biegaja po sali, następnie woła SPIDER IS COMMING - na ten dźwięk dzieci zatrzymują się, stają nieruchomo a pajączek szuka osoby która się poruszyła.
--------------------------------------------------------------------------------
3. ''BINGO'' - potrzebujemy kartkę papieru i kolorowe kredki! Narysujcie kwadracik, który będzie miał 9 pól. Następnie zakolorujcie każde pole innym kolorem. Jednak osoba wywołuje kilka kolorów po kolei a reszta sprawdza czy ma je w swoim kwadraciku. Jeśli będziecie mieli 3 wywołane kolory ułożone pionowo, poziomo lub na ukos--- wygrywacie!
4. ''Liczby'' - Dzielicie się na grupy. Jedna osoba musi prowadzić grę.Przedstawiciele każdej z grup podeszli do tablicy. Następnie prowadzący głośno wymawia jedną z liczb, np. twenty- eight (2. Dziecko, które jako pierwsze prawidłowo rozpozna wskazaną liczbę, wyszukuje ją spośród 30 innych kartoników leżących na stoliku i zawiesza ją na tablicy. Jednocześnie zdobywa 1punkt dla grupy, której jest reprezentantem. Dzieci powtarzają zabawę kilkakrotnie.
Gra toczy się do momentu, aż każde dziecko weźmie w niej udział. Na koniec dzieci sumują zdobyte przez siebie punkty. Zwycięża grupa, która uzyskała największa ilość punktów.
--------------------------------------------------------------------------------
5. ''Rozpoznaj obrazek'' - Nauczyciel zwraca się do uczniów o wybranie reprezentantów grup. Podchodzą oni do tablicy, na której zawieszone są różne obrazki. Nauczyciel mówi: Show me a yellow blouse with a little flower on it. (pokażcie mi żółtą bluzkę z małym kwiatkiem), albo: Show me a big green ball. (pokażcie mi dużą zieloną piłkę) itp.
Zadaniem uczniów jest wskazanie konkretnego przedmiotu o podanych przez nauczyciela cechach. Zwycięża ten zespół, który uzyska największą liczbę punktów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach