jedna nauczycielka mnie meczyla, ze mam nieobecnosci, to nazbieralem ich pelny kosz i dala mi spokoj (stwierdzila chyba ze sie nie da naprawic)
a 97% nauczycieli potrafie przegadac, tylko ze dyskusje ucinaja zawsze tekstami w stylu "jestem nauczycielem i mam racje". wtedy juz sa totalnie u mnie spaleni, ale nie moge ich niestety do niczego zmusic.
heh...nie moja nauczycielka..ona mi od 1 klasy nie daje spokoju ;/...czepia sie o byle co..najchetniej to by mnie udusila i utopila gdzies w rzece ...ale tak na serio...to nigdy nie slyszalalm o niej dobrej opini...a..ze nie jestem geniuszem z fizyki...to tym bardziej sie uwziela..a ze ja sobie nie pozwole w kasze dmuchac..to zawsze sie jedziemy...tylko...gorzej bedzie..z ocena na koniec roku..chcialabym znalesc na nia jakis sposob :>...a o prawach ucznia moge zapomniec... ;/...
_________________ Bo to co najważniejsze mam w sercu na dnie..
nauczyciele sa mocno dopoki uczen nie zdaje sobie sprawy ze swoich praw i nie potrafi tego wykorzystac, wtedy zazwyczaj wymiekaja
Podaj przykład.
Wysłany: Pią 09 Gru, 2005 22:28
hm,niekoniecznie.
moi kumple sluchali discmana na matmie i na następny dzien pisali za to kartkówke.
a jest u nas w regulaminie ze kartkowka nie moze byc formą kary
powiedzieli wychowawczyni a ona nic na to
kradziejka -Usunięty- Gość
Wysłany: Pią 09 Gru, 2005 22:34
Gabra napisał/a:
hm,niekoniecznie.
moi kumple sluchali discmana na matmie i na następny dzien pisali za to kartkówke.
a jest u nas w regulaminie ze kartkowka nie moze byc formą kary
powiedzieli wychowawczyni a ona nic na to
moj kolega rzucił zeszytem kolezanki i jak go na pon nie przepisze ładnie to bedzie pytany na kazdej lekcji
Kosta -Usunięty- Gość
Wysłany: Sob 10 Gru, 2005 09:19
A u nas taki jeden naobzywał panią i to baaardzo baaardzo no jakby tak napisać, nieładnie =P , no ale coż, ona mu nic nie zrobiła, tylko pałę wstawiła .. To też zależy od nauczyciela.