Dzieci OnLine

Komórki - MP3....kupno.

Karolina(KINA) - Sob 19 Lis, 2005 00:31
Temat postu: MP3....kupno.
Powiedzcie mi...Czym sugerować się przy kupnie mp3?
Jaka powinna być średnia „pjemność”? (zupełnie ise na tym nie znam)
Anonymous - Sob 19 Lis, 2005 11:05
Temat postu:
Nie znam się na tym szczerze Razz
Ale najważniejsza jest pamięć
plejer - Sob 19 Lis, 2005 11:58
Temat postu:
mp3 to format audio, mp3 PLAYER to odtwarzacz...

ja mam creatvie muVo 512 i polecam, w ogole polecam serie muVo bo jest relatywnie tania a bardzo dobrej jakosci, i firmowa a nie jakis no-name. Ja potrzebuje 512, ale ogolnie tak 256-1gb starcza, bo 128 to troche za mało Wink

zalezy tez od ciebie, ile tej muzyki chcesz ze sobą miec, ja na 512 swoim mam ok 120 utworów dobrej jakosc, wiec na 256 zmiesci ci sie ok 60, wybor pojemnosci zalezy jak pisałem w sumie tylko od wymagan uzytkownika.

i dalej, pamietaj ze lepiej kupic odtwarzacz firmowy, jak creative wlasnie, niz pozniej płakac ze pamięć padła i odtwarzacz mozna do kosza wrzucic Wink
Anonymous - Sob 19 Lis, 2005 16:36
Temat postu:
Czytalam że Creative mają w sobie wirusy =/
altruista - Sob 19 Lis, 2005 16:51
Temat postu:
Stokrotka napisał/a:

pieprzenie.

jezeli chodzi o pojemnosc, to wg mnie 512 to to czego potrzebujesz - zmiescisz wszystko co w chwili obecnej masz ochote przesluchac, a i tez nie przeplacisz za miejsce ktorego nie wykorzystasz
plejer - Sob 19 Lis, 2005 17:37
Temat postu:
altruista napisał/a:
Stokrotka napisał/a:

pieprzenie.

indeed.

predzej może miec w sobie wirusa czy inny syf taki chinski no-name z allegro nazywany SUPER HIPER ODTWARZACZEM aniżeli sprzęt firmowany nazwą, która od wielu lat kojazy sie z najwyższej jakosci sprzętem audio, szczegołnie tym zwiazanym z komputerami, wiec tego typu domysły są uhh smieszne Wink