Dzieci OnLine

RPG Fantasy SF Horror - Fallout

Anonymous - Pon 07 Lut, 2005 21:45
Temat postu:
a co najbardziej lubicie w Falloutach?Ja system(S.P.E.C.I.A.L-Dla tych,którzy wiedzą,od czego to skrót,duże piwo:]),i przede wszystkim post-nuklearny,przygnębiający świat(bardzo mi,pesymiście,odpowiada).Wolność też jest niczego sobie.
altruista - Wto 08 Lut, 2005 00:03
Temat postu:
Strenght
Perception
Endurance
Charisma
Inteligence
Agility
Luck

no to to chyba kazdy akurat wiedzial :P
powody dlaczego fallout mnie zabil:
1) rozmowa z Masterem. Cudo. Moge z nim z przyjemnoscia gadac dobra godzine, po prostu rewelacja.
2) dowolnosc.
3) moge przejsc cala gre praktycznie bez walki [tyle co przy wychodzeniu z vaulta], no i moge byc pure evil mothafukka ;] [oddac vault masterowi, rozpieprzyc reaktor w gecko, polowac na neiwolnikow i sprzedac wlasna zone i kumpli, wyjac mozg czlonkowi druzyny, dac dzieciakom do zabawy plasma pistola - been there, done that, got the scars ;] ]
Anonymous - Wto 08 Lut, 2005 16:08
Temat postu:
Brawo,kupie ci kiedyś to piwo:)
Fakt,wolność w Falloucie jest niesamowita,a gadki z Mistrzem to sama przyjemność.
altruista - Wto 08 Lut, 2005 17:56
Temat postu:
LIVE! DIE! LIVE! DIE! ;] i ten glos, a raczej te glosy... Ehh, zawsze mnie przekonuje i wydaje mu vault13 :P
Merkavoth - Wto 08 Lut, 2005 18:16
Temat postu:
A ja zagadałem mastera i postanowił sam zetrzeć swoją uroczą mordkę z powierzchni umęczonej ziemii.:]
Fakt faktem, Fallout to JEDYNA gra rpg, w której akceptuje tryb turowy. On po prostu jest integralną częścią klimatu... Druga część też niezgorsza. Jedyne, czego było mi brak w serii to Exclamation WIĘCEJ Exclamation efektów Dewastowania przeciwników!!!!!AAAGGGRRRHHH!!! DIE IDE IDE DIE!!!!<odgłos minigunna, a potem jęki deathclawa...> Wink
Anonymous - Wto 08 Lut, 2005 21:18
Temat postu: Fallout
Znacie może przybliżoną datę wydania Fallouta3 lub może wiecie chociaż,na jakim jest etapie prac?Dla niekumatych:Fallouta3 po upadku BlackIsle robią ludzie z Bethesdy(ci od Elder Scrolls),którzy zakupili licencje,i robią coś na wzór Morrowinda,tyle że w klimatach falloutowych.Moim zdaniem,do Falloutów to kompletnie nie pasuje i jest to profanowanie tej serii.A Tim Cain i reszta ludzi od fallouta robią jakieś cRPG w falloutowych klimatach na silniku Aurora.Co to sie porobiło...
panienka_wierzba - Sro 09 Lut, 2005 10:12
Temat postu:
moim zdaniem to juz nie będzie ten sam fallout.
Moze go tak nie spieprzą, ale na pewno nie będzie to to samo, i będzie gorsze od poprzedników.
altruista - Sro 09 Lut, 2005 10:42
Temat postu:
prace and f3 praktycznie rzecz biorac stoja w miejscu, nei liczyl bym an wydanie go. Ot, pozostaje grac w 'normalnego' erpega pod znakiem fallouta [polecam - radscorpion to po prostu gigantyczne zagrozenie, szczegolnie jezeli ktos lubi spac :P Z dobrym mg sesje fallouta sa po prostu nie do przebicia]
Anonymous - Sro 09 Lut, 2005 11:22
Temat postu:
Eh,co to sie porobiło...A tim Cain i reszta mogliby odkupić licencje.Nawet fani chcieli się złożyć.dorzuciłbym sie nawet...Szczerze mówiąc,po co mają wydawać jakieś action-rpg w FPP,profanacja serii,moim zdaniem.
kabama - Czw 10 Lut, 2005 00:33
Temat postu:
trzeba przyznac to juz nie bedzie ten sma fallout Crying or Very sad niestety
Cytat:
Moze go tak nie spieprzą, ale na pewno nie będzie to to samo, i będzie gorsze od poprzedników
oj tak oj tak ...
altruista - Czw 10 Lut, 2005 07:58
Temat postu:
hmm, przynajmniej w fpp moj ultrawymiatacz* porzadnie by wygladal ;] I niewazne co gdzie i jak zrobia, byle system walki i obrazen byl taki jak w falloucie1, a nie 2. W f1 mozna spokojnie bylo walczyc cala gre z desertem w lapie, a w f2 to ciagle tylko nowe zbroje i pukawki trza kupowac, i brakuje $$$ na dzifki, narkotyki, alkohol i inne niezbedne rzeczy :P

*ultrawymiatacz sklada sie z dowolnej postaci + magnum .357 + mirror shades + combat leather jacket + uzaleznienie od Rot Guta + switchblade do walki wrecz.

Dopis Moderator (czyli ja, wierzba =]):
no, udało sie scalić tematy, owocnej dyskusji panowie i panie ^^.

Anonymous - Czw 10 Lut, 2005 12:40
Temat postu:
System będzie taki sam jak w Morro najprawdopodobniej,czyli pasujący do Falloutów jak pięść do oka.
Anonymous - Sob 12 Lut, 2005 16:40
Temat postu:
System walki mógłby być ciekawy, ale niestety bardziej FPSowy niż RPGowy- kto strzelał z łuku w Morrowindzie, ten wie o co chodzi. Pamiętajmy też, że Daggerfall chodził zdaje się na silniku z Terminator: Future Shock czy innej strzelanki.
Anonymous - Pią 04 Mar, 2005 13:55
Temat postu:
wątpie by fallout został zmieniony z systemu baldurowatego jak to bedzie jak strzelanie czarami czy lukiem w morrowindzie to podpiszemy fallouta do dooma a to by sie mineło z celem ...predzej zrobia grafika jak w spellforce z wyjeciem patrzenia z oczu bo to inny rodzaj gry taka zmiana na rynku jest niedopuszcalna pozatym te typy gier daza do kontroli nad druzyna co psuje klimat ( oczywiście wyjątkiem w 100% niepowtarzalnym jest niedoceniony Planescape Torrment ale to byla za madra gra dla wielu talego wola grac w "[cenzura]" gdzie fajniej sie zabijało), oczywiscie mozliwosci fallouta sa ciekawe , wesołe i pomysłowe i jedynka byla klasyka a z zasady pozniejsze czesci nie maja szans na klimat ani na humorystycznosc teraz wszystko pojdzie w grywalnosc i silnik graficzny teraz to modne
Mr.Spike - Pon 07 Mar, 2005 19:47
Temat postu:
altruista napisał/a:
LIVE! DIE! LIVE! DIE! ;] i ten glos, a raczej te glosy... Ehh, zawsze mnie przekonuje i wydaje mu vault13 Razz

mogę ci wyrecytować wszystkie kwestie mastera biggrin

dobra cfaniaku, teraz cie zagne biggrin miałeś x70e3? biggrin
Crakken - Wto 29 Mar, 2005 15:50
Temat postu:
Fallout... Fallout, hmmm. Wypaśna gra. Mam 2 I tactics, planuję kupić 1 jeszcze. Po za tym pomysł zrobienia Fallout'a 3 jako FPP wydaje mi się ciekawy, jako że lubię TESIII: Morrowind... Możliwe że skopią coś, np grafikę, gdyż te 2d są fajne. Podoba mi się Tactics, szkoda tylko że skopano parę rzeczy, np. profit ,,gładka gadka'' jest niepotrzebny, lecz zapomniano go usunąć z F2. Takich ,,kfiatkoof'' jest więcej, lecz wszystkich nie pamiętam. Ciekawe tylko czy handlarz w New Reno którego można zabic bez jakichkolwiek konsekwencji to błąd gry, czy celowe zamierzenie twórców...
altruista - Wto 29 Mar, 2005 19:38
Temat postu:
mozesz zabic kazdego handlarza bez zadnych konsekwencji, trzeba tylko umiec :P
tactics smierdzi, bo to po prostu splycone jagged alliance
polska wersja dowolnego fallouta to herezja :P oryginaly sa 100x lepsze
Anonymous - Wto 29 Mar, 2005 20:31
Temat postu:
Heh, przypomniałeś mi te "perełki" w rodzaju "Ta [cenzura] jest moja" albo "Giń ty cipo" (czy coś w tym stylu).
Crakken - Pią 01 Kwi, 2005 13:41
Temat postu:
E tam. I tak po za domem gadam co chce, rodzice mi nie przeszkadzają w graniu a jak dziecko gra czy coś to se włączy filtr języka i se bedzie pykać. Nie widze problemu. A co do tego ,,Tylko trzeba umieć'': Jak zabić handlarza w NCR (RNK [pl]) którego pilnuje czterech uzbrojonych żołnierzy? I to w broń szybkostrzelną. Jakby coś: to była ironia... Ale jakby ktoś wiedział jak to poproszę o wskazówki. Jeszcze coś. Nie wiem gdzie to napisać: czemu nie ma fora o innej, równie zaj******j grze troiki(no, niemal troiki), a dokładnie: Arcanum. to zarąbista gra. Klimat Steampunk'a i unikalne środowisko a zarazem pomysł na tą całą mieszankę to zupełnie unikalne uniwersum. Czekam na foro o tej grze.



PS. A co tam, zareklamuję się ;P: moje forum o falloucie: www.gourl.org/Fallout.pl i forum kolegi na temat Gothic 1: www.gourl.org/G1Mastr.pl
altruista - Pią 01 Kwi, 2005 15:33
Temat postu:
Crakken napisał/a:
A co do tego ,,Tylko trzeba umieć'': Jak zabić handlarza w NCR (RNK [pl]) którego pilnuje czterech uzbrojonych żołnierzy? I to w broń szybkostrzelną. Jakby coś: to była ironia... Ale jakby ktoś wiedział jak to poproszę o wskazówki

podchodzisz do handlarza, podrzynasz mu gardlo shivem [w wersji 'normalnej' to sie zwie chyba ice pick, nie pamietam, wole wersje z 'Big Mod'] i czekasz az sie wykrwawi, jak koniecznie chcesz mozesz tak zalatwic reszte.

arcanum nie lubie, tak jak nie lubie calego steampunkowego klimatu.
Crakken - Pią 01 Kwi, 2005 16:40
Temat postu:
Emmm... mam wersje pl fallouta, wiec czy mogłbyś podać nazwę tej broni po ,,polskiemu''? Z resztą, nie wiem może się mylę, ale to liczy się jako atak, więc gra przejdzie w tryb walki, przyjdą żołnierze i zmasakrują postać. I to najprawdopodobniej już w następnej turze, gdyż pierwszy żołnierz stoi już w namiocie handlarza. A co do arcanum mnie akurat podoba się połączenie fantasy i dzikiego zachou. Np, moja postać to krasnolud-technolog walczący(głównie) bronią białą(w zanadrzu mam jeszcze ręcznie skonstruowane karabiny sampowtarzalny i snajperski). Ale się nie rozpisuje bo to będzie straszny offtop.
altruista - Pią 01 Kwi, 2005 17:05
Temat postu:
nie znam polskiej nazwy, ale tak na oko to bedzie to po prostu 'kruszarka/kolec do lodu'

i uzywasz tego przez inventory, nie w trybie walki [i dlatego jest to najlepsza bron w grze :P], straznicy sie nie rusza. A nawet jezeli, to ja mam magnum .357, they will be dead before you can sey 'schmuck'
Anonymous - Pią 01 Kwi, 2005 17:18
Temat postu:
W polskiej wersji Fallouta 2 bdzie to równiez Shiv.Mozna go kupic w San Francisco.
Crakken - Pią 01 Kwi, 2005 18:43
Temat postu:
Ou, thx, big thx. W końcu bede mieć lekką broń wsparcia bez bulenia forsy. Heh, podoba mi sie pewna inna broń tegoż handlarza: Wiatrówka ,,Czerwony Kapturek'', kurde cienkie toto. Chyba atak ma jeśli sie nie myle 1-2. Śrut śmiesznie wygląda. Gośc ma też sporo dynamitu. Dobra, dzięki jeszcze raz za rade.


PSx. A co do Arcanum to zakładam new temat o nim.
PSt. A wie ktoś od czego zależy szansa wygrania w karciankę: Tragick: The Garnering?
Anonymous - Sob 02 Kwi, 2005 11:12
Temat postu:
W moim poście chodziło o to, że te teksty są drętwe i badziewne, a nie o to, że wulgarne.
Crakken - Nie 03 Kwi, 2005 11:48
Temat postu:
A, jeszcze jedno. Mam pyt. co do enklawy. mianowicie nie poruszam sie razem z fabuła, tylko ot tak se i tyle. Podróżóję, podróżoje, ale za nic nie mogę znależć enklawy. podał by mi ktoś jej położenie względem jakiegoś punktu? (Np. od New Reno 13 pól w lewo i 12 dół. przykład taki tylko.) Prosiłbym o odpowiedź.

PS.
Cytat:
(..) rozpieprzyc reaktor w gecko (...)
Jak mnożna to zrobić? probowałem gdzies tam dynamit ale tylko buchło i mnie zaatakował robot;P
altruista - Nie 03 Kwi, 2005 20:33
Temat postu:
Crakken napisał/a:
A, jeszcze jedno. Mam pyt. co do enklawy. mianowicie nie poruszam sie razem z fabuła, tylko ot tak se i tyle. Podróżóję, podróżoje, ale za nic nie mogę znależć enklawy. podał by mi ktoś jej położenie względem jakiegoś punktu? (Np. od New Reno 13 pól w lewo i 12 dół. przykład taki tylko.) Prosiłbym o odpowiedź.

na polnoc od san francisco. I dobrze ci radze - przejdz gre ze trzy razy, potem sie baw w 'zwiedzanie'

PS.
Cytat:
(..) rozpieprzyc reaktor w gecko (...)
Jak mnożna to zrobić? probowałem gdzies tam dynamit ale tylko buchło i mnie zaatakował robot;P[/quote]
use the control panel, luke!
Crakken - Pon 04 Kwi, 2005 12:32
Temat postu:
thx. po raz kolejny. Big thx. Dzięki za rade. Poradnik do fallouta ma ponad 30 stron. W wakacje se przejdę.
Jeszcze jedno. Które polecenia prowadzą do wybuchu reaktora? Faktycznie to panel. Próbowałem kilku procedur ale mi sie ni udało;P.
A, mam JESZCZE jeden problem... Zdobyłem już shiv'a ale nie wiem jak go dokładnie użyć...

2.0 Powered by phpBB modified v1.9 by Przemo © 2003 phpBB Group