Z życia szkoły... - Break Dance Żyguś - Pon 07 Lut, 2005 18:12 Temat postu: Break Dance
Hej. Mam niedługo zamiar zapisać sie do ,,szkółki'' break danc'a. Jakie powienienem zacząć robić już teraz ćwiczenia aby mieć lepszy start?Chodzi mi głównie o rozciąganie. Pozdrawiam Nikita - Pon 07 Lut, 2005 18:20 Temat postu:
Hmmm...nie znam się zbytnio na breakdensie, ale na początek zaleciłabym Ci gimnastykę Powinieneś dużo czasu poświęcać na ćwiczenia zmacniające i rozciągające mięśnie nóg itp. Anonymous - Pon 07 Lut, 2005 18:24 Temat postu:
rozciaganie..mam to na codzien połóz sie,noga w góre weź jakaś długą ścierke i połóz ją na stope (leżysz tak o/__|_ ) i ciagniesz za te 2 konce szmaty i noge wyprostuj,Stopa ma byc prosto by mocno sie rozciagnac.Powtórz to u kazdej nogi.
Kinga - Pon 07 Lut, 2005 18:24 Temat postu:
Ja akurat breaka ucze sie sama ale radze wzmocnic miesnie rak napewno przyda tak wiec pompki ciezarki ... pozatym mozesz opanowac stanie na głowie w jakim stopniu
Pamietaj najbardziej o rekach i ogolnie warto kondycje wzmocnic chociazby bieganiem Żyguś - Pon 07 Lut, 2005 18:58 Temat postu:
Aha jak napisałem mam ZAMIAR więc możecie mi powiedzieć ile takie zajęcia kosztują to może bym wziął kilku kumpli:D Anonymous - Pon 07 Lut, 2005 18:59 Temat postu:
U nas w szkole są za darmo.Poszukaj w necie albo idź do najblizszego domu kultury. Anonymous - Pon 07 Lut, 2005 21:12 Temat postu:
Gabra napisał/a:
(leżysz tak o/__|_ )
O.o
jak można tak leżeć?? Anonymous - Pon 07 Lut, 2005 21:24 Temat postu:
kradziejka napisał/a:
Gabra napisał/a:
(leżysz tak o/__|_ )
O.o
jak można tak leżeć??
Chyba jakoś można
A do tematu to można popytać znajomego DJ-a lub Skejta moze by pomóg w nauce breka. Jeżeli nie to w internecie możne poszukać wiadomości na ten temat, Co, gdzie i ile kosztuje. Poszukaj na www.google.pl na polskich stronach (jest tam taka opcja) Życze udanego dążenia do celu