Dzieci OnLine

Programowanie - programowanie gier

nie podam. - Sob 30 Paź, 2004 20:59
Temat postu: programowanie gier
Jeśli na tym forum jest jakiś programista gier. To może by napisał od czego zacząć, jaki jest dobry program do tworzenia gier itd. Na wszelki wypadek podam swój numer gady gadu: 3669758
Anonymous - Sro 03 Lis, 2004 22:14
Temat postu:
www.tworzeniegier.glt.pl
nie podam. - Czw 04 Lis, 2004 11:55
Temat postu:
Temat nie aktualny już3 dni :-)

http://members.lycos.co.uk/marmotsite/
Nitemare - Czw 18 Lis, 2004 20:15
Temat postu:
moim zdaniem zacznij od gier prostych w języku niezwykle prostym ...:qbasic:...Smile www.qbasic.com
nie podam. - Pią 19 Lis, 2004 12:56
Temat postu:
Cieszyłbym się gdyby ta strona była po Polsku.
Nitemare - Pią 19 Lis, 2004 18:48
Temat postu:
wal do mnie na gg to ci wyjaśnie na czym qbasic polega

4706524
nie podam. - Pią 19 Lis, 2004 19:19
Temat postu:
Nie będe tobie na gg pisał, bo chyba nigdy nie skączymy rozmawiać. Może jakaś polska strona o qBasic'u
Nitemare - Sob 20 Lis, 2004 11:24
Temat postu:
chyba nie ma strony o qbsicu po polsku, w goglach szukałem, jak nie znasz angielskiego, i nie chcesz walić do mnie na gg, to się nie nauczysz...
Nitemare - Sob 25 Gru, 2004 20:29
Temat postu:
Właśnie znalazłem nowy zarąbisty język: Dark Basic, jest zrobiony szczególnie do programowania gier, http://darkbasic.thegamecreators.com pełna wersja 20 pln kosztuje
Anonymous - Wto 01 Lut, 2005 14:57
Temat postu:
Nitemare napisał/a:
Właśnie znalazłem nowy zarąbisty język: Dark Basic, jest zrobiony szczególnie do programowania gier, http://darkbasic.thegamecreators.com pełna wersja 20 pln kosztuje


Basic jest językiem prostym ale zarazem prymitywnym i przestarzałym (ma już 25 lat). Dark Basic jest to kreator do tworzenia prostych gierek według gotowych szablonów w zwykłym Basicu. Nie korzysta on ze sprzętowej akceleracji 3D, dlatego szybkość takich gier jest niewielka. Wszystkie współczesne gry powstają zazwyczaj w C++ i od tego języka najlepiej zaczynać naukę. Dlaczego tak uważam, otóż "przesiadka" z Basica lub TurboPascala na język C jest bardzo trudna i wszystkiego trzeba sie uczyć od początku.
Nitemare - Wto 01 Lut, 2005 18:33
Temat postu:
mylisz się za pomocą Dark Basica możesz stworzyć grę w pełni 3d, kup sobie a zobaczysz

za pomocą szablonów???? chyba cię mocno jebnęło, piszesz własne programy i gry w Dark Basicu mają bezpośredni dostęp do bibliotek DirectX 8.1 mam db więc wiem i widziałem jakie gry są w nim stworzone, np strzelanka bardzo podobna do cs
BangMan - Wto 01 Lut, 2005 18:57
Temat postu:
Nie znam tego 'języka programowania', ale jeśli to jest coś w stylu The Games Factory to tylko jedna odp.:

buahahaha
Anonymous - Wto 01 Lut, 2005 22:00
Temat postu:
Nitemare napisał/a:

za pomocą szablonów???? chyba cię mocno jebnęło


jak chcesz się licytować ze mną na łacinę to zrób to na gg i wtedy zobaczymy komu się j* Wink mój numer: 8097278

Nitemare napisał/a:
piszesz własne programy i gry w Dark Basicu mają bezpośredni dostęp do bibliotek DirectX 8.1 mam db więc wiem i widziałem jakie gry są w nim stworzone, np strzelanka bardzo podobna do cs


No to widać duży postęp, bo sam kiedys tego programu używałem i o obsłudze DirectX 8.1 nie było mowy, a programik był bardziej lamerski od TGF. Skoro jest DirectX 8.1 to ciekawe czy obsługa shaderów jest i na jakiej zasadzie działa. w samym basicu się shaderów nie da programować, od tego jest asembler.
adam(o)_1991 - Nie 24 Kwi, 2005 15:21
Temat postu:
w kazdym jezku mozna napisac gre tylko trza sie wysilic
Noid - Nie 24 Kwi, 2005 15:42
Temat postu:
adam(o)_1991 napisał/a:
w kazdym jezku mozna napisac gre tylko trza sie wysilic

Można nie odkopywać stosunkowo starych tematów tylko trza się wysilić żeby spojrzeć na datę ;]
adam(o)_1991 - Pon 25 Kwi, 2005 07:45
Temat postu:
aah sorki - nie zauwazylem:lol:
Anonymous - Wto 26 Kwi, 2005 10:41
Temat postu:
to bylo się zastanowic zanim coś napiszesz = =

2.0 Powered by phpBB modified v1.9 by Przemo © 2003 phpBB Group