Sport - Orange Cup martoka - Wto 24 Mar, 2009 20:37 Temat postu: Orange Cup
Na początek przepraszam, przepraszam że zaczynam moją 'znajomość' z forum od 'spamowania', ale nie miałem pomysłu o tym jak zacząć, tym bardziej że nie ma wątku przywitalnego.
Jako ze jestem nauczycielką WF, wstawię "spam" dotyczący mojej działki: sportowo-wychowawczej.
Wczoraj do mojej szkoły przyszedł list zawiadamiający o takiej imprezie:
Otóż za wiosną odbędzie się XIV turniej piłkarski im. Marka Wielgusa, lub też ORAnge Cup, lub też mistrzostwa polski w pilce do lat 11 (dziewcząt i chłopców).
Zgłaszać się mogą druzyny szkolne, uczniowskie. Zwycięskie drużyny zdobędą oficjalny tytuł mistrzów Polski do al 11; co więcej zostaną młodzieżową reprezentacją kraju do lat 11. A jako dodatkowe nagrody wyjada na mecz eliminacji MŚ 2010.
Więcej informacji jest na stronie: http://www.orangecup.pl/
Nhttp://www.orangecup.pl/.
Podobno też maja swój profil na NK, ale tego nie sprawdziam.
mam nadzieję, ze nikogo nie wkurzyłam swym postem, nie było to moim zamiarem.
do zobaczenia na forum krystian603 - Wto 24 Mar, 2009 20:40 Temat postu:
Sorki ale to jest forum dla dzieci a nie o dzieciach Anonymous - Sro 25 Mar, 2009 10:11 Temat postu:
No to życzymy sukcesów. A ty Krystian, nie zwracaj nikomu uwagi, ta pani ma kontakt z dziećmi i być może nasze stado się powiększy @siex - Sro 25 Mar, 2009 15:16 Temat postu:
Wie pani co, ja pani nie wierzę, że pani jest Panią [CHODZI MI O WIEK] i podkreślam to forum dla dzieci! SIMON300195 - Sro 25 Mar, 2009 15:31 Temat postu:
Chippy napisał/a:
No to życzymy sukcesów. A ty Krystian, nie zwracaj nikomu uwagi, ta pani ma kontakt z dziećmi i być może nasze stado się powiększy
każdy na pewno napisze że go noga boli albo piłka mu się podziurawiła Shaunri - Sro 25 Mar, 2009 15:59 Temat postu: